יזמים צעירים? זו ההזדמנות שלכם לזכות בפרס ARLEM היוקרתי

בשיתוף האיחוד האירופי

25.8.2020 / 13:45

האסיפה האזורית והארצית המקומית אירו-ים תיכונית (ARLEM) פתחה את ההרשמה לשנה השלישית של תחרות ARLEM. אם אתם יזמים צעירים ובעלי עסק חדשני הפועל לטובת הקהילה המקומית, הירשמו ותוכלו להתמודד על זכייה בתחרות והכרה מטעם האיחוד האירופי

יזמים צעירים. ShutterStock
יזמים צעירים? זו ההזדמנות שלכם/ShutterStock

האם אתם יזמים צעירים, שרוצים לשתף בנוגע לחוויה שלכם בניהול עסק מצליח וחדשני המשפיע לטובה על חיי הקהילה המקומית ואולי להרוויח בגדול? אם כן, בואו להירשם לתחרות ARLEM 2021, בה תוכלו לזכות האיחוד האירופי.

ההרשמה לתחרות ליזמות מקומית צעירה בארצות אגן הים התיכון יצאה לדרך ותסתיים ב-31 באוגוסט והיזמים הטובים ביותר יזכו בפרס ARLEM היוקרתי הכולל הכרה מטעם האיחוד האירופי.

הגוף המקיים את התחרות היא האסיפה האזורית והארצית המקומית אירו-ים תיכונית (ARLEM), אסיפה של נציגים מקומיים ואזוריים מהאיחוד האירופי ושותפיו הים תיכוניים שהוקמה בשנת 2010. נציגי האסיפה מייצגים את הרשויות המקומיות והאזוריות שלהם מבחינה פוליטית, כלפי האיחוד האירופי וכלפי האיחוד לארצות הים התיכון (UFM).

חושב מחוץ לקופסה. ShutterStock
חושבים מחוץ לקופסה? היכנסו לתחרות/ShutterStock

הגוף מהווה פלטפורמה מקצועית המעניק מימד טריטוריאלי לאיחוד האירופי במדינות הים התיכון ומטרתו לקיים דיאלוג פוליטי, קידום שיתוף פעולה בין-איזורי, לקדם דמוקרטיה מקומית, ממשל רב-דרגתי ושיתוף פעולה סביב שלושת חופי הים התיכון, לעודד דיאלוג בין רשויות מקומיות ואזוריות, לקדם חילופי שיטות עבודה, ידע וניסיון טכני בתחומים עליהם אחראיות הרשויות המקומיות והאזוריות, לקדם אינטגרציה ולכידות אזורית, ועוד.

אחרי שנתיים מוצלחות במיוחד, זוהי השנה השלישית בה ARLEM משיקה את התחרות ליזמות מקומית צעירה. התחרות מתמקדת בתמיכה ועידוד של פיתוח יזמות מקומית ושיתופי פעולה עם המגזר הפרטי והרשויות. היא רלוונטית מתמיד הפעם, בימים בהם הקורונה הדגישה את גבולות הגלובליזציה ואת החשיבות המכרעת שיש לפיתוח ותפקוד של כלכלה מקומית.

על מנת לעודד יזמים צעירים לעבוד יחד ולהתגבר על ההשלכות הכלכליות שיצרה הקורונה, יוצגו במסגרת התחרות דוגמאות מוצלחות של עסקים שיזמו בני נוער וצעירים מתחת לגיל 35 בארצות אגן הים התיכון, כולל אלבניה, אלג'יריה, בוסניה והרצגובינה, מצרים, ירדן, לבנון, לוב, מאוריטניה, מונקו, מונטנגרו, מרוקו, תוניסיה, טורקיה וכמובן ישראל. תשומת לב מיוחד תוקדש להתאמת השירותים לצורך ההתמודדות עם משבר הקורונה.

המיזם הזוכה והרשות המקומית/אזורית הזוכה יוכרזו בישיבת המליאה ה-12 של האסיפה.

לכל הפרטים בנוגע להליך הכניסה לתחרות ולפרס - היכנסו לכאן

בשיתוף האיחוד האירופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully