אסור לפספס: החוויה העולמית הבאה שלכם - בלי לקום מהכורסה

בשיתוף האיחוד האירופי

29.9.2020 / 13:15

תמיד חלמתם להתנסות בסדנאות עיצוב מקוונות מרחבי העולם, לשמוע הרצאות ממובילי תחומי העיצוב והקיימות ב-16 מדינות שונות (כולל ישראל!) וליהנות מתערוכה וירטואלית? כל זה יקרה בסדרת אירועים חגיגית שיערוך ארגון ECOWEEK לרגל 15 שנים להיווסדו

עיצוב וקיימות. ShutterStock
ECOWEEK חוגגת באירוע וירטואלי בינלאומי/ShutterStock

ארגון ECOWEEK חוגג 15 שנה להיווסדו ומציין את היום המשמח באירוע חגיגי מקוון ומרתק, מותאם לתקופת הקורונה, שיכלול הרצאות של מיטב אנשי המקצוע מתחומי העיצוב והקיימות, סדנאות עיצוב ייחודיות מקוונות שיימשכו 48 שעות וייערכו בכל רחבי העולם ותערוכה וירטואלית. גם אתם יכולים להצטרף לחגיגת עיצוב עם מרצה אורח, האדריכל הצרפתי עטור הפרסים ניקולה דלון.

ECOWEEK הוא ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח, אשר הוקם ב-2005 על ידי האדריכל והיזם החברתי היווני-ישראלי ד"ר איליאס מסינס, ומטרתו להעלות את המודעות בנושאי איכות הסביבה ושינויי אקלים, ולקדם את עקרונות הקיימות החברתית והסביבתית באמצעות תכנון נכון ושינוי הרגלים אנושיים בדרך של חינוך.

הארגון פועל ב-17 מדינות שונות בעזרת רשת סטודנטים ואנשי מקצוע מ-56 מדינות, העוסקים כולם בהכשרה והשכלה, נטוורקינג, איתור ידע והזדמנויות עם דגש מיוחד על כלכלה מעגלית, תכנון בר קיימא, יצירת פלטפורמות של למידה ועשייה, ייזום שינוי בשכונות וערים, העצמת אנשי מקצוע צעירים ועוד. אחת הדרכים המקוריות בהן הארגון משתף ידע והון אנושי היא באמצעות כנסים בינלאומיים, שהפכו לשם דבר וכוללים סדנאות עיצוב בר קיימא, אותן מובילים בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ברחבי העולם.

השנה, עורך הארגון שורה של אירועים מקוונים המותאמים לתקופת הקורונה, כמו גם תערוכה וירטואלית בשיתוף המכונים הלאומיים לתרבות של האיחוד האירופי (EUNIC) - הרשת האירופית של ארגונים העוסקים ביחסי תרבות. הדובר המרכזי באירוע יהיה האדריכל הצרפתי עטור הפרסים ניקולה דלון והוא יעסוק בין היתר באתגרים שהציב משבר הקורונה בתחום האדריכלות. אל דלון יצטרף מערך מרשים של דוברים מ-16 מדינות, כולל דוברים ממכוני התרבות של האיחוד האירופי ונציג מישראל, רן אברהם, האדריכל והמפקח על בנייה ירוקה במשרד להגנת הסביבה.

ההרשמה לכנס היא בחינם. ההשתתפות בסדנאות הייחודיות כרוכה בעלות השתתפות

רוצים להשתתף בחגיגה? הירשמו כאן

בשיתוף האיחוד האירופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully