הצביעו והכריעו: איזה עיצוב יזכה בפרס הגדול?

בשיתוף האיחוד האירופי

8.11.2020 / 15:00

האיחוד האירופי עורך תחרות במסגרתה עוצבו פוסטרים המסמלים את שיתוף הפעולה בין ישראל בתחום המחקר והחדשנות עכשיו תורכם לקבוע מי מבין 3 הפוסטרים שעלו לגמר - יזכה במקום הראשון

האיחוד האירופי ומדינת ישראל נהנים משיתוף פעולה מצוין ארוך טווח בתחום החדשנות והמחקר, החוצה מגזרים שונים.

אחת הדרכים שבהן בחר האיחוד האירופי לשקף את שיתוף הפעולה המוצלח עם ישראל בתחום החדשנות והמחקר היא באמצעות תחרות עיצוב פוסטרים, במסגרתה עיצבו שלושה מעצבים ישראלים פוסטרים המסמלים את הקשר הייחודי בין ישראל לאיחוד האירופי וכאן, בערוץ "האיחוד באופק", ערוץ התוכן של האיחוד האירופי באתר וואלה, תוזמנו לבחור את העיצוב המנצח, ולקבוע מי יזכה במקום הראשון. התחרות תמשך עד לתאריך 4.11.2020 והמעצב שהפוסטר שלו יקבל את מירב הקולות, יזכה בפרס כספי וזכייתו תוכרז באירוע מיוחד במהלך נובמבר וכמובן גם כאן, בערוץ 'האיחוד באופק'.

השתתפותה של ישראל בתוכניות המסגרת של האיחוד האירופי בנושא חדשנות ומחקר, מעניקה תועלת הדדית לאיחוד האירופי ולישראל, שכן המדענים והחוקרים הישראלים הם שותפים ובעלי ברית חשובים, ביחוד בתחומים של בריאות, מים, חינוך וחקלאות בת-קיימא. החדשנות הישראלית זוכה לגישה אל שותפויות אירופאיות ולשוק של האיחוד האירופי.

ישראל הייתה שותפה בתוכניות מסגרת המחקר והחדשנות של האיחוד האירופי מאז 1996 והייתה המדינה הראשונה שאינה אירופית שהצטרפה אליה. במהלך השנים, השותפות בין האיחוד האירופי לישראל חיזקה את המצוינות האקדמית והתעשייתית בישראל, הביאה להשקעות בתשתיות מחקר ואפשרה מחקר חדשני לטווח ארוך.

הורייזון 2020 היא אחת התכניות המובילות המבטאות את שיתוף הפעולה הפורה בין ישראל לאיחוד האירופי 1,725 גופים ישראלים השתתפו ב-1,417 פרויקטים שזכו למענקים מהאיחוד האירופי בגובה של למעלה מביליון יורו. ישראל נהנית מאחד משיעורי ההצלחה הגבוהים ביותר מבין המדינות המקושרות ואף גברה על מספר מדינות האיחוד האירופי.

שיתוף פעולה בינלאומי במחקר וחדשנות הוא עדיפות אסטרטגית עבור האיחוד האירופי. זה מאפשר להתמודד עם אתגרי החברה העולמיים בצורה יעילה יותר, יוצר הזדמנויות עסקיות והופך את הדיפלומטיה המדעית לכוח מניע למדיניות החיצונית של אירופה.

שגרירות האיחוד האירופי בישראל עורכת חרות עיצוב פוסטרים בנושא שיתוף הפעולה הפורה בין האיחוד האירופי לישראל בתחומי המדע והחדשנות. שלוש מעצבות - שרית לוין, אוניקה אלנה דניאלה ומור רקנטי עיצבו ויצרו שלוש כרזות שונות המבטאות שותפות זאת.

שרית לוין למדה אמנות במכון אבני, היא מעצבת ובעלת סטודיו Red Creative Design, המתמקד במיתוג ועיצוב אתרי אינטרנט, קמפיינים שיווקיים וספרים.

אוניקה אלנה דניאלה היא מעצבת גרפית ומאיירת עצמאית בוגרת ויצו חיפה. בשנתיים האחרונות מתגוררת ועובדת מחיפה.

מור רקנטי היא המעצבת הצעירה ביותר המשתתפת בתחרות, הרגע סיימה שירות צבאי ובאוקטובר תתחיל ללמוד תקשורת צילומית במכללת הדסה בירושלים.

ועתה זה תלוי בכם.

תמכו בחדשנות ובמחקר האיחוד האירופה - וישראל, ובואו להצביע!!!

הצביעו לפוסטר שאתם הכי אוהבים

28%
אוניקה אלנה דניאלה
46%
מור רקנטי
26%
שרית לוין
הסקר הסתיים
3943 משתתפים

שרית לוין

שרית פוסטר האיחוד. יח"צ,
שרית פוסטר האיחוד/יח"צ

בחרה לעצב כרזה בשם בראשית (Genesis), המציגה בפשטות התחלה חדשה, עולם חדש בהתהוות, שיתוף פעולה בין עמים שהפך לחשוב במיוחד במצב החדש אליו נקלע העולם עם פרוץ משבר הקורונה.

אוניקה אלנה דניאלה

דניאלה פוסטר האיחוד. יח"צ,
דניאלה פוסטר האיחוד/יח"צ

בחרה לעצב כרזה הממחישה את שיתוף הפעולה המתקיים בין האיחוד האירופי לישראל. את השראתה לעיצוב היא לקחה מלוחות אם מתוך המחשבה, כי לוח אם הוא המרכיב השולט במרבית ההמצאות הטכנולוגיות כיום. לוח האם בעיצוב מחולק למדינות האיחוד האירופי בצד אחד וישראל בצד השני. הקשרים המתקיימים בין האיחוד האירופי לישראל מוצגים כאותות חשמליים העוברים בין החלקים השונים בלוח האם.

מור רקנטי

מור רקנטי פוסטר האיחוד האירופי. יח"צ,
מור רקנטי פוסטר האיחוד האירופי/יח"צ

בחרה להציג את שיתוף הפעולה בין האיחוד האירופי לישראל באמצעות לחיצת יד. כדי להמחיש ששיתוף הפעולה הוא בין ישראל לאיחוד האירופאי היא בחרה להציג את השרוול הישראלי בצבע לבן עם מגן דוד בקצה, והשרוול הארופאי כחול עם כוכבים צהובים בקצה. על מנת להדגיש ששיתוף הפעולה הוא בתחום המחקר והחדשנות היא הוסיפה לכל שרוול אלמנטים המבטאים מחקר - זכוכית מגדלת, מוח, מבחנות, ובנוסף אלמנטים המבטאים חדשנות - מחשב, טלפון. מאחור מוצג רצף השנים כדי לבטא ששיתוף הפעולה הוא ארוך טווח.

בשיתוף האיחוד האירופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully